hvad er dette?
Fra : Christian Møller Nie~

Dato : 28-10-07 15:22

Hej gruppe.

Min nabo har fået dette på glasset samt nogle planter og sten. Jeg ved
ikke hvad det er, men det kan flytte sig op til ca. 20cm.på frontruden
på et døgn (opad).

http://www.cmnielsen.dk/akv.JPG

Med venlig hilsen

Christian Møller Nielsen

www.cmnielsen.dk
www.shortlink.eu
http://www.cmnielsen.dk/countries.asp?countryid=21 (artikler om mine
fisk)

Fra : Martin Bak

Dato : 29-10-07 00:25

"Christian Møller Nielsen" <cmnielsen05@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

----------
Jeg har aldrig set noget lignende. Har der været uforklarlige mærker i
græsset udenfor huset? Måske forsvundne køer eller andre husdyr?

Martin

Fra : Leo Jørgensen

Dato : 29-10-07 13:10

Hej Christian
Jeg kan ikke hjælpe dig, men jeg har tilladt mig at smide dit indlæg og
billede ind på akvariesiden.dk
Måske nogen der kan hjælpe, kan selvfølgelig også være du selv har gjort
det, men hva, så ligger den der bare 2 gange.

Hygsom
Leo

Fra : Christian Møller Nie~

Dato : 29-10-07 17:45

On 29 Okt., 13:10, "Leo Jørgensen" <l...@leo.lir.dk> wrote:

> [...]
> Måske nogen der kan hjælpe, kan selvfølgelig også være du selv har gjort
> det, men hva, så ligger den der bare 2 gange.

Mange tak. Jeg havde ikke lagt den der.