asus a8n-e
Fra : Anker Weiland Schmid~

Dato : 02-11-07 18:51

Hej er der nogen som har forslag til hvilken processor jeg skal vælge til
dette bundkort?

har nvidia grafikkort til den med 512 mb ram mangler bare processoren
nogle som har et godt forslag?

Fra : Sune Storgaard

Dato : 02-11-07 19:22

"Anker Weiland Schmidt" <anker@c.dk> skrev i en meddelelse
> Hej er der nogen som har forslag til hvilken processor jeg skal vælge til
> dette bundkort?
>
> har nvidia grafikkort til den med 512 mb ram mangler bare processoren
> nogle som har et godt forslag?

Jeg vi klart foretrække en AMD socket 939, de er absolut nemmest at få til
at køre på det brædt, alt andet kan være utroligt svært at montere

Så er det vel bare et spørgsmål om hvad du har knaster til. en 3000+ starter
fra 350 på det famøse edbpriser, X2 fra 579 og op.

Fra : Kjeld Nørgaard

Dato : 07-11-07 16:43

Anker Weiland Schmidt <anker@c.dk> skrev:
> [...]

Gå ASUS hjemmesife og se manualen. Heri står der
sikert hvilken prosesor den understætter (sokel
type) så må valget vøre lettere

Kjeld

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 07-11-07 17:38

On 07 Nov 2007 15:43:07 GMT, Kjeld Nørgaard
<kjeld-noergaard@privat.dk> wrote:

>Gå ASUS hjemmesife og se manualen. Heri står der
>sikert hvilken prosesor den understætter (sokel
>type) så må valget vøre lettere
>
>Kjeld

Det er sokkel 939. Det vil sige at en AMD 64 passer der i.
Jeg har en med en AMD 64 3000+ og det kører fint men andre AMD 64
prosessorer burde også fungere upåklageligt.

--
Slet transportmidlet før eu
__o