Indkøbsmuligheder i Tyskland
Fra : Brian

Dato : 19-10-07 22:18

Hej alle sammen

Det er kommet mig for øre, at der skulle ligge nogle gode (og store)
jagtforretninger lige syd for grænsen. Desværre har jeg ikke kunnet
finde noget på det på Nettet.

Er der een her i kredsen, der kender til nogle gode indkøbsmuligheder
i Tyskland, når det drejer sig jagtartikler

Hilsen
Brian

Fra : Klaus Fogh

Dato : 22-10-07 17:01

"Brian" <mail@DEL_oddball_ETE.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der een her i kredsen, der kender til nogle gode indkøbsmuligheder
> i Tyskland, når det drejer sig jagtartikler

Hvis du med lige syd for grænsen også tænker på Rostock så er der jo
Frankonia, men da de jo også gør meget i nethandel kan det jo sådan set være
ligemeget hvor de fysisk er placeret.
http://www.frankonia.de/shop/index.html

M.v.h. Klaus Fogh