Trekant kørsel.
Fra : obak

Dato : 14-10-07 19:06

subj. jhar sikkert været oppe at vende før, men jeg prøver nu igen.

Som ansat i fvst. bliver jeg bedt om at køre til en anden arbejdsplads end
min normale.

Fra mit hjem til min normale arbejdsplads har jeg ca 40 km.

Da det er meget nærmere at køre fra mit hjem og til den anden arbejdsplads
køre jeg den direkte vej.

Så går fvst ihenhold til deres regler ind og trækker de km jeg har til min
normale arbejdsplads fra, med henvisning til at dem kan jeg trække fra over
min skattebillet. Fint nok men kan jeg nu også det.

Jeg mener kun man kan trække de km. fra man oprindeligt kører. ??

P.s der går ca en uge før jeg kan svarer igen.

Fra : obak

Dato : 14-10-07 19:07

Undskyld forkert konference. !!

Fra : Torben Farum