Drivere til Abit IP35
Fra : Per Nielsen

Dato : 17-10-07 15:11

Hejsa.

Jeg modtager et splinternyt Abit IP35 en af de nærmeste dage. Der skulle
gerne medfølge en CD med drivere. Men jeg har også kigget på hjemmesiden og
downloadet hvad jeg kunne finde der (WinXP):

http://tinyurl.com/257dg6

Er der nogen grund til at kigge andre steder efter nyere/bedre drivere?

Fra : Peter

Dato : 23-10-07 11:52

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://tinyurl.com/257dg6
>
> Er der nogen grund til at kigge andre steder efter nyere/bedre drivere?

Generelt skal man ikke installere nye versioner af drivere eller Bios, med
mindre der er fejl eller sikkerhedsbrist i den version man bruger.
Altså, hvis det man har, virker upåklageligt, så lad være med at opdatere.

PeterB

Fra : Per Nielsen

Dato : 23-10-07 14:56

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Generelt skal man ikke installere nye versioner af drivere eller Bios, med
> mindre der er fejl eller sikkerhedsbrist i den version man bruger.
> Altså, hvis det man har, virker upåklageligt, så lad være med at opdatere.

Jeps. If it aint broke dont fix it. Jeg venter stadig på grafikkort, så jeg
er ikke kommet i gang endnu

Fra : J

Dato : 23-10-07 15:20

Jeg bruger normalt linket www.abit-usa.com , men det er de samme