En voldsom en.
Fra : Ukendt

Dato : 13-10-07 01:53

Så et billed af denne her på en restaurant i Ishøj havn, om den så ligger i
Ishøj havn ved jeg ikke så jeg blev nød til at tage et billed af billedet.
Skal man hurtig ud på vandet og fiske må den her være sagen.

www.kimila.dk/billeder/250x8.jpg

Syntes bare at i også skulle se den.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila (2730).

Fra : Posten

Dato : 13-10-07 08:07

HDK

Mon de også kan manipulere benzinforbruget

//Anders