Århus før 1984
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 07-10-07 11:46

Jeg ved udmærket godt dette er off-topic, men dels har jeg et par gange
forgæves spurgt i markedsgruppen om bøger, dels tvinger min
lokalhistoriske sult nu spørgsmålet frem her:

Vil nogen af jer sælge mig et velholdt eksemplar af bogen "Den Indre
By - Århus", som i 1984 blev udgivet af Magistratens 2. Afdeling som et
led i serien af såkaldte registranter? Den ser sådan ud på omslaget:

http://www.grandts.dk/images/Temp/000a.jpg

Jeg kan i øvrigt også godt bruge registranten om Nørre Stenbro. Resten
har jeg:
http://gis.aarhus.dk/kommuneatlas/registranter/indhold.htm

Tak og 'undskyld'.

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.grandts.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-10-07 15:25

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i en meddelelse
> Vil nogen af jer sælge mig et velholdt eksemplar af bogen "Den Indre
> By - Århus", som i 1984 blev udgivet af Magistratens 2. Afdeling som et
> led i serien af såkaldte registranter?

Jeg er 60% sikker på at jeg har set den i en af de gamle boghandlere i byen,
måske det der nu hedder Vangsgaards. Har du været rundt?
Jeg antager at det er fordi du vil have den fysisk, for ellers er den da til
at kopiere på lokalhistorisk samling på Hovedbiblioteket.

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.martinshjemmeside.dk/ - Lidt af hvert

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 19-10-07 19:13

Martin Højriis Kristensen skrev bl.a.:

> Jeg er 60% sikker på at jeg har set den i en af de gamle boghandlere i
> byen, måske det der nu hedder Vangsgaards. Har du været rundt?

Tak for tipset, men desværre ses bogen ikke i Vangsgaards websøgning.
Vil dog alligevel besøge butikken. Joh, jeg har været rundt. Mange
gange.

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.stornotime.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-10-07 19:24

> Tak for tipset, men desværre ses bogen ikke i Vangsgaards websøgning.

Nej, det ville jeg bestemt heller ikke forvente.. Det er enten der eller den
på Store Torv. En støvet hylde inde bagved, som jeg husker at have støvet
igennem efter noget tilsvarende.

> Vil dog alligevel besøge butikken.

Kan ikke skade.