Lysfiskerforum
Fra : Michael Andersen

Dato : 06-10-07 09:53

Hej alle

Har I kendskab til nogle gode danske lystfiskerforumer på Internette. Jeg er
både til kyst, å og sø

Hilsen

Michael
Nørresundby

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 06-10-07 15:14

http://www.123nu.dk
http://www.sportsfiskeren.dk
http://www.fiskemagasinet.dk
http://www.fluelandet.dk

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Kent Hald

Dato : 06-10-07 19:32

"Michael Andersen" <michael-a(move)@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle
>
> Har I kendskab til nogle gode danske lystfiskerforumer på Internette. Jeg
> [...]

http://www.smaabaadsklub.dk/

Mvh,

Kent

Fra : Claus Larsen

Dato : 07-10-07 10:23

> [...]
> Hej alle
>
> Har I kendskab til nogle gode danske lystfiskerforumer på Internette. Jeg

http://www.fisketips.dk/

Mvh

Claus Larsen

Fra : Michael Andersen

Dato : 08-10-07 21:09

Takker for svarerne

Hvilken side er så bedst?

Hilsen

Michael Andersen

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 08-10-07 21:31

Michael Andersen wrote:

> Hvilken side er så bedst?

Det spørgsmål kan ikke besvares entydigt, du må selv prøve dig frem og
finde ud af, hvilket fora du synes bedst om, men du ender nok som os
andre med at kigge lidt flere steder...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Michael Andersen

Dato : 08-10-07 21:42

Hej Niels

Jeg tænkte nok at jeg ville få det svar. Hvilken side der er bedst er som du
siger Individuelt

Men tænkte lidt på om der er en af siderne der kommer hele vejen rundt om
vores dejlige hobby?

Hilsen

Mike

Fra : PMH

Dato : 08-10-07 22:36

> Men tænkte lidt på om der er en af siderne der kommer hele vejen rundt om
> vores dejlige hobby?

www.123nu.dk

Men der bliver af og til skudt med det tunge skyts..
Mudderkastning er ingen sjældenhed.

Men generelt er der en sober tone, og der sidder nogle
erfarne fiskere, inden for enhver gren af vores dejlige
hobby.

Mvh
PMH

Fra : Kent Hald

Dato : 08-10-07 22:45

> [...]

> du siger Individuelt
>
> Men tænkte lidt på om der er en af siderne der kommer hele vejen rundt om

Det er jo netop grunden til at sprede sig over flere Forums.

Hilsen,

KH

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 09-10-07 10:03

Michael Andersen wrote:

> Men tænkte lidt på om der er en af siderne der kommer hele vejen rundt
> om vores dejlige hobby?

Jeg kan gi' flg. meget subjektive anmeldelse af siderne:

http://www.sportsfiskeren.dk - er et super seriøst lystfisker-site, men
aktivitetsniveauet i foraerne er noget svingende.

http://www.123nu.dk - er det suverent største lystfisker-site med meget
aktivitet, der er temmelig mange reklamer/annoncer, de kan dog være
fordel, når man leder efter det billigste sted at købe noget grej.

http://www.fiskemagasinet.dk - på en eller anden måde hænger sitet sammen
med nogle udsendelser på DK4, der er ikke så meget aktivitet.

http://www.fluelandet.dk - er et nystartet lystfisker-site, så det er
svært at sige hvad det kan udvikle sig til.

http://www.smaabaadsklub.dk - dette site henvender sig primært til
trollingfiskere, og da en veludstyret "fiskemaskine" koster mellem 100 og
200.000 kroner, så er det ikke et sted hvor alle kan være med.

http://www.fisketips.dk - jeg bryder mig ikke om web-sites der kræver at
jeg SKAL oprette mig som bruger, og så har det nogle tekniske fejl, så
det er mindre funktionelt i Netscape, Mozilla og FireFox til Mac.

http://www.kvistholm.dk - det er meget lang tid siden at dette
lystfisker-site er blevet vedligeholdt.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Michael Andersen

Dato : 09-10-07 14:49

Hej igen

Takker for svarerne.

Det er altid rart med lidt hjælpsomhed.

Jeg vil holde en lille pause med mine mange akvarier og så fiske lidt mere -
man får sgu ikke så meget frisk luft når man sidder og kigger ind i et
akvarium med Malawicichlider

Har ellers været i Gudenåen 2 søndage i træk uden at fange fisk. Havde lidt
håbet at jeg kunne fange en stor fisk, men det blev ikke på de ture at det
skulle lykkedes. Men fisketurene var nu gode alligevel

Hilsen

Michael Andersen