Tur til Mexico efter bill-fish
Fra : Søren Klinggaard

Dato : 03-10-07 21:28

Hej Alle sammen

Så har jeg endelig fået opdateret min hjemmeside – så dem der gerne
vil se og læse lidt om, hvad det var jeg gik og lavede i Mexico kan
kigge på denne side:

http://s-klinggaard.dk/

Der er desværre ikke endnu billeder af den største fisk jeg fangede
dernede – en stribet marlin på 50 – 55 kg - den er der kun taget video
af, men det kan være at der senere kommer billeder af den – så der
sker ikke noget ved at slå et slag forbi min hjemmeside engang
imellem.

Det var det hele for denne gang – knæk og bræk til alle næste gang de
skal på jagt eller fiskeri

Hilsen

Søren Klinggaard