HJÆLP
Fra : Jesper

Dato : 27-09-07 12:33

Hej i gruppen.

Jeg har for nogen år tilbage arvet et jagt gevær , og har ikke en pind
forstand på sådan noget , er der nogen der ved hvad sådan et er vær ? og
hvad det er for et ? Det er et o/u og kun en aftrækker , der står kun "
LU-MAR-SRL made in italy " på den ene side af løbet og på den anden side "
CAL 12_3 " Jeg er ikke helt sikker på det er et 3 tal for det er svært at
se.. Der er nogen meget flotte udskæringer af 3 ænder der flyver over en

på siden af det og 2 ænder der er ved at lætte på under sider af det.
Håber der er nogen der kan hjælpe.

Hilsen Jesper

Slet FJERN i email ard.

777@FJERNcykel.dk

I'm protected by SpamBrave
http://www.spambrave.com/

Fra : Peder Porse

Dato : 27-09-07 16:44

Jesper skrev:
> [...]
> sø
> på siden af det og 2 ænder der er ved at lætte på under sider af det.

Lu-Mar er en italiensk våbenfabrik, der laver pæne våben-især pæne
graveringer.

SRL svarer til A/S på dansk.

Italienske våben er ikke i høj kurs herhjemme.

Meget mer end en tusse- afhængig af stand -tror jegh ikke du skal regne
med at få for den.

Men må du have den liggende: Jagttegn??? Våbenskab?

pp

Fra : Kent Hald

Dato : 27-09-07 17:22

"Peder Porse" <pppsamblok@pederporse.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> med at få for den.
>
> Men må du have den liggende: Jagttegn??? Våbenskab?

Og den er sikkert boret til 75 (76) mm. magnum patroner,
når der står 3" på løbet.

Mvh.
KH

Fra : J

Dato : 01-10-07 14:51

On Thu, 27 Sep 2007 17:44:28 +0200, Peder Porse
<pppsamblok@pederporse.dk> wrote:

>Italienske våben er ikke i høj kurs herhjemme.

Nååh, Beretta er da klassikeren, der hvor jeg kommer.

mvh

John