Wromak 350 L hjørneakvarie
Fra : Christian

Dato : 08-10-07 21:09

Nogen der har erfaringer med overnævnte akvarie??

Fra : Connie

Dato : 09-10-07 10:17

jeg har et wromak 180 l hjørneakvarie og det er jeg ganske tilfreds med.

Fra : Christian

Dato : 09-10-07 15:46

okay... har nemlig hørt at der er for lidt lys bagerst i det 350 liters..

Fra : Martin Bak

Dato : 09-10-07 16:14

"Christian" <chr-and@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> okay... har nemlig hørt at der er for lidt lys bagerst i det 350 liters..

Så skulle samme problem vel gøre sig gældende for alle større
hjørneakvarier?

Martin

Fra : Christian

Dato : 09-10-07 16:24

Aner det ikke.... kommer vel an på hvor i akvariet lyset er placeret... Det
sidder nemlig langt fremme på det omtalte.

Fra : Thomas V. Nielsen

Dato : 09-10-07 23:41

"Christian" <chr-and@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> Nogen der har erfaringer med overnævnte akvarie??

Hej Christian

Jeg har en Wromak 350 L akvarium, det er et flot men jeg bryder mig ikke om
den forvrængning den buede frontglas giver, især når man er tæt på.
Lysstof rørerne sidder langt fremme, og de blænder lidt når man har
foderlåget af.
Jeg syntes amaturet der er lavet plastik er for tynd i det, jeg har ikke i
nu haft nogen problemer med revner eller andet, men jeg frygter det lidt.
For at rode i det skal jeg stå på en stol ellers kan jeg ikke nå.

Jeg har en spand pumpe, det er forhåbentligt ikke en man skal rode alt for
meget da den er meget svær at få ind og ud, har heldigvis ikke prøvet det
sidste i nu, men frygter der lidt, der er en hyld i vejen, der er muligt man
kan lade være med at montere den hylde.

Jeg har ikke kendskab til andre hjørne akvarier så jeg har ingen
sammeligning.

Jeg mangler nogle nye låger til mit, men der er vist ingen importør i
Danmark mere, så det er ikke let at få dele til det hvis du har behov for
dette.

Men jeg er meget glad for mit hjørne akvarie, det er meget flot at have
stående og det er pt det eneste jeg har inden i vores stue, resten er
forvist til garagen, men jeg skal nok få et par stykker listet ind på et
tidspunkt næsten uden hun opdager det

Mvh
Thomas
www.vandsted.net

Fra : Christian

Dato : 10-10-07 17:16

Hej Thomas

Tak for det gode indlæg.

Ved at tropefisk forhandler wromak, måske de kunne hjælpe dig.

dread11.news.tele.dk...

Fra : JJ

Dato : 10-10-07 17:12

"Christian" <chr-and@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der har erfaringer med overnævnte akvarie??

Hej Christian

Et hjørneakvarie er skide smart, men møjhamrende upraktisk i daglig brug.
Al vedligeholdelse bliver om ikke umulig, så meget vanskelig.

Forestil dig bare hvordan du kommer til at arbejde bagest i akvariet.
Med hensyn til det manglende lys bagest, så er der kun een mulighed, nemlig
at bruge planter, der ikke fordrer ret meget lys.

Hilsen
Jørgen