Værktøj til cykelværksted
Fra : Svenno

Dato : 26-09-07 11:53

Hej

Jeg skal til at indrette et cykelværksted til brug
i en boligforening.

Jeg ville derfor høre om i kunne give nogle bud på
hvad der er "must have" i et cykelværksted således
at man kan klare de mest almindelige reparationer
og vedligeholdelse.

Håber i kan give et par bud, også meget gerne på
en holder/ophæng i loftet til fiksere cyklen
når der arbejdes på den.

Fra : Svenno

Dato : 26-09-07 12:47

Svenno wrote:
> [...]
> og vedligeholdelse.
>
> Håber i kan give et par bud, også meget gerne på
> en holder/ophæng i loftet til fiksere cyklen

Jeg har selv prøvet at lave en liste:

•   Unbraconøgler
•   Hammer
•   Kombinationstang
•   Skruenøgler/Svensknøgler
•   Topnøglesæt
•   stjernegaffelnøgler
•   Skruestik på bord
•   Dækjern

Mangler der noget ?

Fra : Henning

Dato : 26-09-07 13:04

On Wed, 26 Sep 2007 13:47:15 +0200, Svenno <dinodk@gmail.com> wrote:

>Jeg har selv prøvet at lave en liste:
>
>•   Unbraconøgler
>•   Hammer
>•   Kombinationstang
>•   Skruenøgler/Svensknøgler
>•   Topnøglesæt
>•   stjernegaffelnøgler
>•   Skruestik på bord
>•   Dækjern
>
>Mangler der noget ?

Nippelnøgle, hjulopretter, krankaftrækker, pedalnøgle,
pedalarmsaftrækker, kabeltang, kædeadskiller, fodpumpe - og sidst
men ikke mindst en mekanikerstand!

Men igen - prøv news:dk.sport.cykling her sidder alle eksperterne

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-07 09:11

Svenno wrote:
> Jeg har selv prøvet at lave en liste:
>
> • Unbraconøgler
> • Hammer
> • Kombinationstang
> • Skruenøgler/Svensknøgler
> • Topnøglesæt
> • stjernegaffelnøgler
> • Skruestik på bord
> • Dækjern
>
> Mangler der noget ?

Hvad med en kompressor? Med mindre du vil stå med en cykelpumpe hver gang.

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : Søren

Dato : 30-09-07 18:59

"Svenno" <dinodk@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har selv prøvet at lave en liste:
>
> • Unbraconøgler
> • Hammer
> • Kombinationstang
> • Skruenøgler/Svensknøgler
> • Topnøglesæt
> • stjernegaffelnøgler
> • Skruestik på bord
> • Dækjern
>
> Mangler der noget ?
>
> Mvh

Hejsa.

Hvis du skal bruge et godt tilbud på værktøj er du velkommen til at skrive
eller ringe.
Jeg arbejder i et værktøjs firma
Men kan kun hvis der er moms nummer !

Med venlig hilsen

Søren Blite A/S

Fra : Henning

Dato : 26-09-07 12:55

On Wed, 26 Sep 2007 12:53:18 +0200, Svenno <dinodk@gmail.com> wrote:

> [...]
>og vedligeholdelse.
>
>Håber i kan give et par bud, også meget gerne på
>en holder/ophæng i loftet til fiksere cyklen

Prøv news:dk.sport.cykling - trods gruppens "sportslige" islæt er det
her der diskuteres cykler og tilbehør