Køb af træstammer ?
Fra : John T.

Dato : 19-09-07 20:13

Hej
Er der nogen af jeg der ved hvor jeg kan købe
træstammer af 1-2 mtr. længde på Sjælland ?
(Gerne Sydsjælland)
Mvh. John T.

Fra : Bjarne K.

Dato : 20-09-07 10:28

"John T." <tilsted.bingo@pc.dk> wrote in message
> Hej
> Er der nogen af jeg der ved hvor jeg kan købe
> træstammer af 1-2 mtr. længde på Sjælland ?
> (Gerne Sydsjælland)
> Mvh. John T.

Tror du skal have fat i et skovdistrikt. Du kan nok ikke få i 1 meters
stykker, men mener de sidste jeg købte var 2m. (er dog ikke helt sikker)

http://www.skovognatur.dk/Lokalt/Sjaelland/

Bjarne K.

Fra : BA

Dato : 25-09-07 22:40

Hvor mange skal du bruge?
--
Venlig hilsen
BA

OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne dyret fra min emailadresse.....

Fra : Bjarne K.

Dato : 25-09-07 23:09

"BA" <paogbaKANIN@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor mange skal du bruge?
> --
> Venlig hilsen
> BA

Jeg skal ikke bruge nogen, men måske du kan få afsat nogen til John T.

Bjarne K.

Fra : BA

Dato : 26-09-07 10:23

BA

> Jeg skal ikke bruge nogen, men måske du kan få afsat nogen til John T.

Nå, ja. Klokken var jo over midnat

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 26-09-07 14:37

John T. wrote:
> Hej
> Er der nogen af jeg der ved hvor jeg kan købe
> træstammer af 1-2 mtr. længde på Sjælland ?
> (Gerne Sydsjælland)
> Mvh. John T.

Nærmeste skovdistrikt.....

--
Carsten (3600)
gunstig lejlighed... www.st-roerbaek.dk www.kokkeriet.info

Fra : Henning

Dato : 26-09-07 14:46

On Wed, 19 Sep 2007 21:13:06 +0200, "John T." <tilsted.bingo@pc.dk>
wrote:

>Hej
>Er der nogen af jeg der ved hvor jeg kan købe
>træstammer af 1-2 mtr. længde på Sjælland ?

Den lokale bager, før han skærer dem ud