kilde tekst bilver ikke eksekveret
Fra : sew

Dato : 20-09-07 11:44

Hej

Jeg har fundet nedenstående kildetekst. Men hvorfor bliver den ikke
eksekveret. Jeg kan ikke få det til at virke.
Det virker som demo. Jeg er helt uforstående. Det er afprøvet hos 2
forskellige webudbydere. Det virker heller ikke lokalt. Hverken hos mig
eller anden person.

Nogen bud

Svend Erik

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN">
<head>
<title>Skærmopløsning og størrelse på browservinduet</title>
</head>

<script type="text/javascript">
<!-- Dette script og mange flere -->
<!-- findes hos http://www.html.dk -->
<!-- Start

function CheckPassword() {
var username=document.login.username.value;
var password=document.login.password.value;
location.href = username + password+'.htm';
}

// Slut -->
</script>

<form method="post" action="ingen_javascript.htm"
onsubmit="CheckPassword();return false;" name="login">
<pre>
Username: <input type="text" name="username">
Password: <input type="password" name="password">
</pre>
<input type="submit" value="log på"
onclick="CheckPassword();return false;">
</form>

Fra : Michael Zedeler

Dato : 20-09-07 15:41

sew wrote:
> [...]
> Det virker som demo. Jeg er helt uforstående. Det er afprøvet hos 2
> forskellige webudbydere. Det virker heller ikke lokalt. Hverken hos mig

dk.edb.programmering.java er for spørgsmål og diskussion af sproget
Java, som ikke har noget med JavaScript at gøre. Du skal nok spørge i en
af clientside-grupperne.

Mvh. Michael.