Hej hjælpe mig lige
Fra : Jens

Dato : 03-10-07 09:35

jeg bruger MICROSOTS OUTLOOK 2007 hvor da får jeg sat levring raport til
der på
så jeg kan se om den er læst eller modtage
er der en der kan for klar mig det ??
da jeg har prøvet på det men kunne ikke finde det på den

--
Men Venlig Hilsen
Jens E Koch

Link
http://smiley.smileycentral.com/download/index.jhtml?partner=ZNxdm122ZZDK
http://www.familieadvokaten.dk/
http://www.netdoktor.dk/
http://www.112alarm.dk/
http://www.gratis-ting.dk/underholdning/index.php
http://www.politi.dk

Fra : MicJen

Dato : 03-10-07 19:12

Hej Jens

Gå op i menuen Tools (værktøjer på DK måske?) -> Options (Indstillinger) og
vælg fanebladet Receipts (kvitteringer)
Der kan du vinge en checkbox af med et flueben.

Dette er hvis du ønsker kvittering for alle mails.

Hvis det bare er for en enkelt kan du i menuen, når du skriver en mail gå i
Tools->Request Read Receipt (Værktøjer -> Bed om kvittering for læst mail
(eller lign.)). Så gælder det kun den mail du sender.

Håber det hjalp.

Mvh
Michael