USB 2.0 og ASUS P4S8X-X problem
Fra : Martin

Dato : 18-09-07 13:46

Efter reinstall af win xp pro på pc med ASUS P4S8X-X med alle updates incl.
SP2 og ny flashed bios V1004 har jeg flg. problem.

Usb enheder bliver ikke fundet af xp - melder konstant ukendt enhed. Dette
kan kun afhjælpes ved at disable usb 2.0 i bios.

Så funker alle usb-enheder men altså så kun i usb 1 mode - og det går som
bekendt laaaamsomt.

Efter download og installation af usb 2.0 drivers fra asus - melder den at
den nyeste driver allerede er indlæst....?

Fejlen tror jeg kom ved installation af GrabbeeX Audio/Vidio grabber -
derfor denne reinstall der burde virke

Nogle der kender en løsning?

Martin