Test af PSU
Fra : Neder

Dato : 15-09-07 10:33

Hej

Kan man teste en PSU for støj, spænding mm. uden at sætte den i en pc?
Den starter jo ikke bare man sætter den til strøem.

Lars

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 15-09-07 10:54

"Neder" <neder@cybercity.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Kan man teste en PSU for støj, spænding mm. uden at sætte den i en pc?
> Den starter jo ikke bare man sætter den til strøem.
>
> Lars

Første link fundet med google:
http://www.tweakup.dk/article/670/dk/
Men bortset fra det hører din post hjemme i dk.edb.hardware.

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 17-09-07 19:49

"Neder" wrote

> Kan man teste en PSU for støj, spænding mm. uden at sætte den i en pc?
> Den starter jo ikke bare man sætter den til strøem.

Jeg synes at jeg har set sådan et måleapparat billigere end 200,- kr.,
men jeg kan ikke lige finde det:

http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=800572

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 18-09-07 10:23

Peder Vendelbo Mikkelsen wrote:

> http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=800572

Det der er unægteligt nemmere end at kortslutte ben 13 og 14 i
ATX-connecteren.

Jesper Poulsen