Fund af pulverslukker.
Fra : John T.

Dato : 09-09-07 21:15

Hej !
Jeg fandt, på en off. græsplæne, en tom 6 kg. pulverslukker.
Der står Falck på den, er det Falcks ejendom, eller hvad ?
Hvad er rigtigst at gøre med den ?
Mvh. John

Fra : Bjarne

Dato : 10-09-07 14:25

> Jeg fandt, på en off. græsplæne, en tom 6 kg. pulverslukker.
> Der står Falck på den, er det Falcks ejendom, eller hvad ?
> Hvad er rigtigst at gøre med den ?
> Mvh. John

Aner det ikke, men ring til Falck, jeg har selv sådan en Falck fætter og den
er i hvert fald deres ejendom.

mvh
Bjarne

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 19-09-07 08:26

Ring til falck på 70102030 og bed dem hente den på din adresse !

--

Lars Engelhardt
www.GPSdebat.dk

Fra : Thomas Duus Jürgense~

Dato : 19-09-07 20:20

Hejsa

jeg har bestilt vores nye bil og har besluttet at sælge vores gamle selv.

rent praktisk så ligger priserne på nettet 25% højere end dem som
forhandleren tilbød mig, og det undrer mig lidt, jeg er godt klar over at de
biler der er på nettet ikke er de priser bilerne bliver solgt til men de
priser ejeren godt kunne tænke sig at sælge til.

Bilen er en Opel Zafira 01/2005 Limited, 125 hk (gamle model) med ca 50000
km når den skal sælges.

Bilpriser.dk siger omkring 230.000, flere biler på nettet står til 245.000
(virker for mig urealistisk højt)

men hvad bør jeg sætte bilen til for at være realistisk ??

thomas

Fra : Thomas Duus Jürgense~

Dato : 19-09-07 21:20

beklager den gik forkert...