Galleri Silver Screen
Fra : P.C.

Dato : 07-09-07 23:02

Som ny i dette fora, vil jeg præsentere Galleri Silver Screen.
Texten i disse links er engelsk men mest billeder, -- Der er
tilgengæld tale om mange besøgende ; læs introduktionen og kig så
billederne igennem, texten er ikke det vigtigste , projektet er en
succes .

http://fireside.designcommunity.com/viewtopic.php?t=10104

Dette er det sidste billede jeg netop tog idag, hvis du har kigget på
ovenstående, ved du at Galleri Silver Screen , viser lysbilleder om
natten og Grafitti om dagen ;

http://img128.imageshack.us/img128/6192/sta60082zm6.jpg

P.C.

Fra : P.C.

Dato : 30-09-07 15:39

On Sep 8, 12:02 am, "P.C." <per.cor...@privat.dk> wrote:
> [...]
>
> Dette er det sidste billede jeg netop tog idag, hvis du har kigget på
> ovenstående, ved du at Galleri Silver Screen , viser lysbilleder om

Det er et spændende projekt, men også lidt trættende, når en svensk
grafitti maler -- eller rettere en af dem der kun maler "tac's" ,
overmaler ædel grafitti på et lovligt grafitti plankeværk. --- Nå men
det er jo betingelserne så jeg måtte så male over hans tac's med
dette ;

http://img119.imageshack.us/img119/4424/sta60111xq1.jpg

Fra : P.C.

Dato : 09-10-07 14:35

On Oct 3, 10:36 am, "P.C." <per.cor...@privat.dk> wrote:
> http://img299.imageshack.us/img299/8165/sta60155fy6.jpg
>
> http://img127.imageshack.us/img127/9536/sta60166og1.jpg

Seneste billede af hele galleriet -- der er slettet to billeder og sat
to nye ind, men snart bliver det nødvendigt at udvide galleriet til
enten til venstre eller tilhøjre , for at få plads til et par Meget
store billeder.

De enkelte billeder findes også som lærreder :

http://img401.imageshack.us/img401/7699/sta60182xx4.jpg

Dag foto.

Fra : P.C.

Dato : 11-10-07 12:57

Dag foto , nyt stort Grafitti ;

http://img262.imageshack.us/img262/1990/sta60003op4.jpg

I gult gadelys om natten :

http://img529.imageshack.us/img529/1264/sta60191ux8.jpg

Dette billede kommer måske ikke til at stå der længe, --- vi Lokale
har det dårligste stykke af det legale Grafitti plankeværk , ingen
mulighed for virkelig Store billeder , fordi plankeværket lige der
hvor vi bruger det, er råddent, i små stykker og de fleste andre
Grafitti malere går langt udenom simpelthen fordi "lærredet" er så
elendigt at male på.

--------- Så i aftes ville jeg prøve at male stort, blot for engangs
skyld prøve den luxus naboen har i form af et perfekt plankeværk til
Gigant store Grafitti stykker ; der gik mindre end 15 minutter før der
var brok over at jeg malede på nabo gruppens store stykke , mærkeligt
egentligt fordi det havde stået der mere end 2 enhalv måned.