Kyndig vejledning søges!
Fra : Peter McFly Christia~

Dato : 07-09-07 17:53

Hej
Ville lige have nogle kyndige til at kigge på denne sammensætning. Er lidt
usikker på hvor mange SATA enheder der kan sættes til dette kort.

ASUS M2R32-MVP

Corsair XMS2 DHX 2 x 1 GB

ASUS EN7600GS SILENT/HTD

Colors-IT L8005-B35

Creative Sound Blaster Audigy SE

Samsung SH-S183A (Sort)
(En gros) (SATA dvdbrænder)

Hitachi DeskStar 7K250 160 GB

Athlon 64 X2 5600+ 2.8 GHz

Er det et system som kunne fungere? Kan den bruges til at bearbejde musik og
spille et par spil engang imellem?

Evt. hvis der er nogen som har en bedre sammensætning til lige omkring de
4000 kr +/-500 kr. vil jeg også gerne høre om dette.

Peter

Fra : co@ch [4130]

Dato : 07-09-07 19:06

"Peter McFly Christiansen" <mcfly2go@SLETyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Evt. hvis der er nogen som har en bedre sammensætning til lige omkring de
> 4000 kr +/-500 kr. vil jeg også gerne høre om dette.

Jeg ville vælge Core2Duo, hvis jeg skulle starte på en frisk ny PC.

Jeg er kørt træt i AMD, jeg synes de virker sløve og varme.

Med Core2Duo får du en stabil OC venlig løsning der samtidig kan holdes nede
i temp, selv for små midler.

Mvh
Bri@n

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 12-09-07 08:53

co@ch [4130] wrote:
> Jeg er kørt træt i AMD, jeg synes de virker sløve og varme.

Det er en gammel AMD du har haft, så...

C2D er både for dyrt og for varmt i forhold til en Athlon 64 X2.

Jesper Poulsen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 09-09-07 22:08

> [...]
> Ville lige have nogle kyndige til at kigge på denne sammensætning. Er lidt
> usikker på hvor mange SATA enheder der kan sættes til dette kort.

Der kan sættes 4 sata diske på. Du kan se stikkene på et billede af
bundkortet, og det står også beskrevet under specifikationerne på edbpriser.

Kurt