Makreller syd for Hveen
Fra : SEJ

Dato : 03-09-07 18:57

Hej

Var ude og fiske igår med Baltic Star og der blev hevet makreller op i stor
stil, -har aldrig oplevet noget lignende siden jeg som dreng var ude og
fiske fra sjællands odde i start halvfjerdserne, helt op til fire på forfang
igen og igen, Lørdagen skulle dog have været endnu bedre, der blev endda
taget en rimelig mørksej og torsk til alle samt enkelte hornfisk og sild.

mvh SEJ

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 03-09-07 20:07

SEJ wrote:

> [...]
> taget en rimelig mørksej og torsk til alle samt enkelte hornfisk og sild.

Vi er et par stykker som havde bestilt plads på fredag med Baltic Star,
men vi har i dag fået at vide, at turen er aflyst p.g.a. manglende
tilmeldinger, og det er jo ekstra ærgeligt, nu hvor der fanges fisk.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : jørgen ancher bihlet

Dato : 04-09-07 22:52

er det ikke lidt tidligt at aflyse

mvh

Jørgen

Fra : jørgen ancher bihlet

Dato : 04-09-07 22:55

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 05-09-07 22:31

jørgen ancher bihlet wrote:

> er det ikke lidt tidligt at aflyse

Tja... det er jo Baltic Stars beslutning, og den kan vi jo ikke ændre på.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : SEJ

Dato : 05-09-07 18:48

Hej Niels

Der er et vist minimum omkring 15-17 stk med de nuværende dieselpriser, når
man sejeler med baltic så går man efter fiskene og ligger ikke og driver
flere timer fordi det er for dyrt.
Det har jeg prøvet med andre og det er min fiskefritid for kort til, Hvis
man ikke fanger på Baltic er der heller ikke andre der fanger.

mvh

SEJ

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 05-09-07 22:38

SEJ wrote:

> [...]
> Det har jeg prøvet med andre og det er min fiskefritid for kort til, Hvis
> man ikke fanger på Baltic er der heller ikke andre der fanger.

Det er jo sådan, at hverdagsturene er meget billigere en weekendturene,
men til gengæld risikerer man, at de bliver aflyst hvis der ikke er nok
tilmeldinger.

Men vi har ikke opgivet, vi har bestilt to pladser senere i denne måned,
og vi kan så bare håbe på, at den tur bliver gennemført, men det er
desværre nok ved at være sidst på makrel-sæsonen.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen