Hvor sælges lænestole
Fra : E.S

Dato : 03-09-07 08:07

Prøver om nogen kan hjælpe.
Jeg vil sælge 2 stk Layzit lænestole ( Sort Anilin stel olieret eg,
idemøbler ) de er 10 måneder gamle nypris 6000,00 pr stk, findes der
aktioner i KBH område ? el. har du et bedre råd. 1 er ubrugt, 1 meget lidt
brugt, begge er pæme som nye. Takker for hjælpen

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-09-07 08:48

E.S wrote:
> [...]
> findes der aktioner i KBH område ? el. har du et bedre råd. 1 er
> ubrugt, 1 meget lidt brugt, begge er pæme som nye. Takker for

Man kan jo altid sætte dem til salg på QXL.

Ellers kan du prøve gruppen dk.marked.privat, og lægge billeder ind
i binaer af stolene

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : E.S

Dato : 03-09-07 17:19

Hej Tove

Tak for dine forslag, sorry jeg kendte ikke til QXL
mvh Ebbe

Fra : Marianne

Dato : 03-09-07 22:27

"E.S" <lupo@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> aktioner i KBH område ? el. har du et bedre råd. 1 er ubrugt, 1 meget lidt
> brugt, begge er pæme som nye. Takker for hjælpen

Hvad med Den blå Avis? www.dba.dk

Eller Trendsales www.trendsales.dk

mvh
Marianne

Fra : TEST

Dato : 04-09-07 06:27

Du kan også sæge dem via Lauritz.com auktionen

MVH
Asbjørn

Fra : E.S

Dato : 05-09-07 07:10

Takker for Jeres foreslag 7 ideer, så har jeg noget at gå videre med.

MVH Ebbe