Print server..
Fra : Disney

Dato : 27-08-07 09:33

Hej

Håber der er nogle her der kan hjælpe mig med at finde ud af hvad man skal
købe af printserver.
Jeg har en HP1510 printer og et lille netværk. Hvad skal jeg bruge for at få
sat printeren på netværket, så den virker bedst muligt. Uden det koster en
bondegård. *s*

MVH
Jens

Fra : Finn Stampe Mikkelse~

Dato : 27-08-07 10:46

"Disney" <disney__dkfjerndette@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> få sat printeren på netværket, så den virker bedst muligt. Uden det koster

Hej Jens

Du skal bruge en af disse her...:

http://www.edbpriser.dk/Products/Listproducts.asp?ID=66&Sort=Wanted&Soegeord=%22printserver%22&chkSoegSaetning=on

Billigste ligger omkring 200-250 kr., men check selv konfig der er nødvendig
i forhold til din printer

/Finn

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 27-08-07 15:30

Finn Stampe Mikkelsen wrote:
> Du skal bruge en af disse her...:
> http://www.edbpriser.dk/Products/Listproducts.asp?ID=66&Sort=Wanted&Soegeord=%22printserver%22&chkSoegSaetning=on

Jeg vil gerne advare mod Netgear. Netgear kræver speciel software på den
PC der skal tilgå printserveren og det er en dårlig løsning. Find en
printserver der kan emulere HP JetDirect, så er man sikret en god support.

Jesper Poulsen

Fra : Finn Stampe Mikkelse~

Dato : 28-08-07 09:39

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> wrote in message

> Jeg vil gerne advare mod Netgear. Netgear kræver speciel software på den
> PC der skal tilgå printserveren og det er en dårlig løsning. Find en
> printserver der kan emulere HP JetDirect, så er man sikret en god support.

Hej Jesper

Okay.. Viste jeg ikke. Godt at vide... Jeg bruger selv en printer med
netkort indbygget, så har ikke haft brug for den anden løsning og har derfor
ingen erfaringer med det..

/Finn

Fra : Kjeld Nørgaard

Dato : 07-11-07 23:06

Disney <disney__dkfjerndette@hotmail.com> skrev:
>Hej

> [...]

Level ONE har hub med usb port til priter
http;//www.level-one.de
ca, 299.00 kr. så vidt jeg husker.

Kjeld