Asus PC Probe II
Fra : Michael

Dato : 26-08-07 16:42

Hej

Jeg har samlet ny PC og den køre super.
Med mit Asus bundkort er der et program PC Probe II, som måler tempertur og
voltage,
på Vcore er der næsten altid RØD alarm, 1.12v mod normal 1.34v, hvad betyder
det?
Min PC
Vista Home Pre.
Asus M2N
AMD Athlon 64 x2 5600+
Radeon X1950GT 512MB
2 GB DDR2
250 GB HD.
DVD+-RW +-R DL
500 WATT

Mvh Michael

Fra : Hans

Dato : 26-08-07 19:49

Michael wrote:
> [...]
> tempertur og voltage,
> på Vcore er der næsten altid RØD alarm, 1.12v mod normal 1.34v, hvad

Det betyder at CPU'en er gået i Cool'n'Quiet tilstand, og ikke mindst at
Asus PC Probe er et tåbeligt program som stort set kun skaber problemer for
brugeren.

Din maskine kører som den skal.

Hans