Programmerings hjælp
Fra : Monie Jacobsen

Dato : 25-08-07 15:06

Er der en her, der mod en betaling vil hjælpe mig med, at ændre og
forbeder nogle Coder, der er skrevet i C++ ???
Så kan du give mig besked herom på Min E-mail er: mjs(AT)nypost(DOT)dk

Så kan jeg sende dig Coderne med forklaring om projektet.
Og en meget grundig forklaring/skriftlig på de andringerne og
forbedering jeg har brug for.

Du skal havde kendskab til 3-phase brushless motor.
Styresignal til en Børsteløse regulatorer.
Denne her bruger jeg - En Børsteløs regulator på 45A der virker mellem
11-46VDC
http://www.himodel.com/electric/HiModel_AS_Series_3-10S_Brushless_Moto
r_Speed_Controller_HV-45A.html

Der er masse af forklaringer og Code eksempel på Internettet, men jeg
kan ikke programmere i C++

Med venlig hilsen
Monie Jacobsen