side med kørselskomponent
Fra : Gudrun Annette Adams~

Dato : 24-08-07 12:50

Hej.

På min hjemmeside vil jeg gerne lave en side med en fomular.
Det er også let nok, men når jeg udgiver den og går ind på siden
og sender til e-mail, kommer der en side frem, hvor der står:

SIDE MED KØRSELSKOMPONENT I FRONT PAGE.
Du har sendt en formular eller fulgt et hyberlink til en side,
som kræver en webserver og FrontPage-serverudvidelser for at
fungere korrekt.
Denne formular eller en anden FrontPag-komponent virker korrekt,
hvis du udgiver webstedet på en webserver med
FrontPage-serverudvidelser.

Hvad gør jeg????

mvh

Annette.
www.annettefinn.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : enkvinde

Dato : 24-08-07 13:15

> [...]
> Denne formular eller en anden FrontPag-komponent virker korrekt,
> hvis du udgiver webstedet på en webserver med

Finder en udbyder med FrontPage serverudvidelser.

Hilsen Eva

www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.
For børn og barnlige sjæle.

Fra : kim hansen

Dato : 24-08-07 18:26

Gudrun Annette Adamsen wrote in
dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
>
> Annette.
> www.annettefinn.dk
>
> brug ikke surftown, pt. har jeg meget store problemer med at få
dem til at levere frontpage udvidelser.
mvh kim