frontpage 2003
Fra : Lars-Ove Madsen

Dato : 22-08-07 11:56

Hej

jeg prøver at lave en fomular som så skal sendes til mig ved at trykke på
send men kan ikke helt finde ud af det.

nogen som kan hjælpe mig??

mvh

Lars-Ove Madsen

Fra : Peter P

Dato : 23-08-07 21:14

Har du prøvet hjælp i frontpage ??
Ellers er der nogle sider her med vejledninger.

http://search.freefind.com/find.html?id=77341128&pid=r&mode=all&n=0&query=formular

http://www.a-begynder.dk/frontpage/index.htm

http://www.ritaolesen.dk/hjemmesider_med_frontpage_oversigt.htm

--
Mvh.
Peter P

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-07 18:09

"Lars-Ove Madsen" <lom@xponcard.dk> wrote in message
> Hej
>
> jeg prøver at lave en fomular som så skal sendes til mig ved at trykke på
> [...]

Klik Filer => Ny og ovre til højre dukker der nogle valgmuligheder op. Klik
på Flere sideskabeloner, vælg fanebladet Generelt og vælg Guiden Formular.

mvh
Ulrik