put and take
Fra : jack

Dato : 20-08-07 17:46

Hej mangler en ny sø at fiske i omkring Skørping vil gerne køre ca 50 km har
overvejet at køre til søttrup????? ellers nogle gode steder mvh Jack

Fra : S.Simonsen

Dato : 20-08-07 19:36

Himmerlands Fiskepark i Lundby er et besøg værd
http://www.himmerlandsfiskepark.dk/dk/default.htm

Ellers er der også Gunderup fiskesø vest for Farsø
http://www.gunderupfiskesea.dk/

Fiskene er der mange af...... men søerne er pt. fulde af naturlig føde, og
kan være rigtig svære at få i "hugget".

Knæk & bræk

Fra : Bredahl

Dato : 21-08-07 20:42

Tak for det det vil jeg se nærmerer på mvh jack

Fra : Birgit og Kurt

Dato : 24-08-07 15:48

Her er også et godt sted.
http://www.medestedet.dk/default.asp