Ethjulet cykel
Fra : Vista

Dato : 15-08-07 22:26

Hej
Ungerne har længe ønsket en ethjulet cykel .!!
De har nu fået en .og de vil gerne lære at cykle på den .!!
Er der nogen af jer,der har nogle tips eller links .???
Hyg Bo

Fra : Kåre

Dato : 16-08-07 10:26

"Vista" <bokrag@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> De har nu fået en .og de vil gerne lære at cykle på den .!!
> Er der nogen af jer,der har nogle tips eller links .???

Øv, øv, øv.....
Min datter har fået et, og jeg stillede et par stole op så hun kunne sidde
på cyklen mens hun holder fast i stoleryggene. Så kan hun sidde der uden at
falde, og få en fornemmelse af at skulle holde balancen ved at trille lidt
frem og tilbage.

mvh
Kåre

Fra : Vista

Dato : 16-08-07 21:34

"Kåre" <kaareSletindtilsnabela@raffish.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> mvh
> Kåre
>Det var da en god ide.! Nu øver de på liv og løs inde i stuen !!
Bo

Fra : Søren Ottosen

Dato : 18-08-07 08:06

> [...]
> De har nu fået en .og de vil gerne lære at cykle på den .!!
> Er der nogen af jer,der har nogle tips eller links .???

Hej

Jeg lærte det for ca 20 år siden.
Jeg kan huske at jeg var ved at opgive mange gange, det er sindsygt svært at
lære, men klø på, lige pludselig kører man bare og man glemmer det aldrig
igen.

Jeg lærte det ved at "cykle" langs et stakit.

Søren

Fra : Vista

Dato : 19-08-07 21:47

"Søren Ottosen" <ha_der_narrede_jeg_dig_nok@du_er_til_grin.dk> skrev i en
meddelelse news:7df0e$46c69a68$55183621$26069@news.arrownet.dk...

> [...]
> aldrig igen.
>
> Jeg lærte det ved at "cykle" langs et stakit.

Bo