Frontpage og Vista
Fra : Mette

Dato : 15-08-07 08:49

Hej
Er der nogen der ved om Frontpage (2003) kan bruges til Vista - eller skal
jeg købe en nyere model FP? I så fald, er den inkluderet i Office, eller er
den separat? Og hvad er ca-prisen?
Mette

Fra : Mette

Dato : 15-08-07 09:27

Hej igen,
Nu har jeg ikke været her i gruppen i et par år, og ser til min skræk, at FP
er på vej ud, og bliver erstattet af Expression Web.Det er hvad man får for
at spørge "for hurtigt" Mit oprindelige indlæg kan roligt glemmes !

Jeg kan forstå at Expression Web endnu ikke er helt "driftssikker", og
overvejer derfor i stedet at bruge AceHTML, som er freeware til privat brug.
En bekendt i Canada - ikke dansker - som aldrig har brugt FP - anbefaler Ace
i varme toner. Kan den bruges i stedet for FP?

Hvis denne gruppe er forkert til spørgsmålet, så send mig venligst videre
til rette sted.

På forhånd tak
Mette

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 17-08-07 11:24

Expression Web er fuldt ud "driftsikker". Den har været på markedet i
over et halvt år.
Jeg kender desværre ikke AceHTML men eftersom det er freeware kan du
jo bare hente det og prøve det. Du kan iøvrigt også hente en
prøveversion af Expression Web hos Microsoft.
Endelig er der jo ikke noget der forhindrer dig i at blive ved FP lidt
endnu. Main support udløber med udgangen af 2008 og extended support
2011.

Fra : Mette

Dato : 17-08-07 12:03

"Jens Peter Karlsen [FP-MVP]" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> Endelig er der jo ikke noget der forhindrer dig i at blive ved FP lidt
> endnu. Main support udløber med udgangen af 2008 og extended support

Tusind tak for svaret. Det må jeg se nærmere på.
Mette