Jagt og fiskkebutik ved fensborg ?
Fra : Morten

Dato : 11-08-07 07:05

Hej har for nogle år siden været nede i en butik med jagt og fiskeri i en
forstad til flensborg, men kan ikke huske hvor det er.
Er der en der kan hjælpe ?

Morten

Fra : Kim

Dato : 11-08-07 08:05

On Sat, 11 Aug 2007 08:04:48 +0200, "Morten" <bladlus@get2net.dk>
wrote:

>Hej har for nogle år siden været nede i en butik med jagt og fiskeri i en
>forstad til flensborg, men kan ikke huske hvor det er.
>Er der en der kan hjælpe ?
>
>Morten

Brug Google den kan meget

http://www.google.de/search?hl=da&q=angel+flensburg&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

Mvh Kim

Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 12-08-07 01:29

Mojn !!!
Prøv: www.dsangelsport.de, Den ligger lige syd for Padborg, den
er stor, den er billig, de har et yderst velkvalificeret
personal der med Diter i spidsen ved alt om fystfiskeri, udstyr
og fiskepladser.
Se deres hjemmeside. Jeg bruger dem bl. a. til at yde
vinterservice på mine fiskehjul (5 Euro for et stort Pen
Multihjul)
Knæk og bræk
Hans

Fra : Kent Hald

Dato : 12-08-07 12:47

"Hans Mikkelsen (slet TAVFA)" <bkfoto3@TAVFAmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Se deres hjemmeside. Jeg bruger dem bl. a. til at yde
> vinterservice på mine fiskehjul (5 Euro for et stort Pen

Hej,

Jeg prøvede at kikke på dette link, da jeg var noget interesseret.
Jeg kunne ikke se nogle stænger og hjul, sælger de kun endegrej?
Det er også muligheden for servicering af mine Penn hjul jeg er interesseret
i.
Hvilket Penn hjul fik du lavet?

Mvh.

KH

Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 15-08-07 15:41

Kent Hald <daffy@finheat.dk> (remove) skrev:

>"Hans Mikkelsen (slet TAVFA)"
> [...]
Mojn !!

Jeg har ikke prøvet at lede efter hjul og stænger på dette link,
( kan være der på ca. 15 min.), men jeg har handlet stænger med
dem flere gang, både nye og byttet/handlet med de stænger og
hjul som jeg har.
Det er et Penn-Peer No 209 LH (til venstre hånd) så man ikke
skal til at bruge en anden hånd til at "Trille ind" med.
Så kan du også få alle slags orme o.s.v. både i butikken og i en
automat når de har lukket.

Knæk og bræk

Fra : Morten

Dato : 17-08-07 20:41

"Hans Mikkelsen (slet BXG5H)" <bkfoto3@BXG5Hmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> skal til at bruge en anden hånd til at "Trille ind" med.
> Så kan du også få alle slags orme o.s.v. både i butikken og i en

Hej de har temmelig mange stænger i butikken Jeg må sige at jeg aldrig har
set så mange stænger i en butik før af alle mulige slags

Mvh
Morten