OLie på Allluminium ?
Fra : Harry Lund

Dato : 08-08-07 10:50

Goddag NG
er der nogen der har prøvet at male oliemaleri på alluminiumsplader. ?
Jeg så en tv ud. hvor en mexikansk malerinde brugte dette. Men der blev ikke
snakket om metoden.
Venligst
Harry Lund

Fra : Habina

Dato : 03-09-07 18:53

"Harry Lund" <hcnl@mail.dk> wrote in message
> [...]
> er der nogen der har prøvet at male oliemaleri på alluminiumsplader. ?
> Jeg så en tv ud. hvor en mexikansk malerinde brugte dette. Men der blev

Hej Harry!

Jeg ved godt det er laenge siden du skrev, men hvis du stadig er
interesseret, saa har jeg fundet noget information, ganske vist paa Engelsk,
men hvis ikke det er et problem for dig at laese, skal jeg gerne skrive
teksten af til dig her i forummet, dog vil jeg lige sikre mig, at du stadig
'er derude' saa jeg ikke sidder og spilder min tid med at kopiere en tekst,
maaske til ingen verdens nytte

Venlig hilsen Habina