Hvilken art er dette ?
Fra : Brian Østergård

Dato : 07-08-07 20:21

Hej

Jeg så lige denne her søde "fætter" i dag, synes ikke det er en som jeg lige
kan huske at have set før.
http://img234.imageshack.us/img234/2552/fugl5188sz7.jpg

Hvilken art er det ?

Det virkede for øvrigt lidt som om den prøvede at forklare mig ( fløjte ) at
jeg var for tæt på dens teretorie.

hav venligst lidt tålmodighed med imageshack, billedet loader ikke ligefrem
med raketfart

Brian :ø)

Fra : Gert Krabsen

Dato : 07-08-07 20:36

Brian Østergård wrote:
> [...]
> jeg var for tæt på dens teretorie.
>
> hav venligst lidt tålmodighed med imageshack, billedet loader ikke ligefrem

Bynkefugl?

http://www.fugleinfo.dk/lex/content.asp?ID=309

Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 07-08-07 20:59