Kunstner søger gallerier
Fra : Leif gug

Dato : 20-07-07 09:39

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at udstille på et eller evt. flere gallerier.

Hvem er interesseret?

Interesserede kan se nogle af mine malerier på:

http://www.cybergalleriet.dk/gallerier?id=4

Fra : S.Sørensen

Dato : 20-07-07 09:53

"Leif gug" <leifgug@mail1.stofanet.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Hvem er interesseret?
>
> Interesserede kan se nogle af mine malerier på:

Du kan købe dig ind på filosofgangen i odense. Udstil på dit lokale
bibliotek, send ind på de censorede udstillinger. Sæt dig mål der er mulige,
ikke umulige. Hvis dine ting er vurderet til 4-6000 i galleri er de så kun
2-3000kr værd når jeg køber dem? (50/50)
Tror ikke du får særlig meget ud af at poste herinde, gætter ikke på at det
vælter rundt med galleriejere.....

Sørensen

Fra : Leif gug

Dato : 20-07-07 10:11

Hej S Sørensen

Har du et galleri? og kan jeg se din webside?

mvh

leifgug

Fra : S.Sørensen

Dato : 20-07-07 10:09

> Hej S Sørensen
>
> Har du et galleri? og kan jeg se din webside?

Ja, det har jeg snart, og nej det må du ikke.
Det er ikke din stil der vises i galleriet.....

Lyt til mine råd, eller lad være. Du kommer længere med at opsøge
gallerier/udstillingssteder selv end at lade andre gøre det.

Hilsen og held og lykke
Sørensen

Fra : Leif gug

Dato : 20-07-07 10:13

Hej

Ja jeg vil gerne dele 50/50 med galleriejeren.

Fra : Winnie

Dato : 20-07-07 13:31

"Leif gug" skrev
> Jeg kunne godt tænke mig at udstille på et eller evt. flere gallerier.
>
> Hvem er interesseret?

Som S. Sørensen skriver, tror jeg heller ikke det er her galleristerne
hænger ud

Det er benhårdt arbejde at komme ind på gallerierne - med mindre man
"opdages", så galleristen kontakter kunstneren.
Men for mange, er der ingen vej udenom, end at rende gallerierne på dørene.
Og skal man tages bare en smule seriøst, gør det ikke noget at man har bare
et lille cv at byde på. Og allervigtigst, en mappe der er værd at bladre i.
Det er ikke det nemmeste i verden, men øvelse gør, om end ikke mester, så
bedre Jeg er ikke vildt god til det selv, men fik for et par år siden en
agent. Hun sørger for kunstforeningerne - jeg står selv for resten.
Som Sørensen skriver - lav din egen udstilling, slå dig sammen med
ligestillede, lej dig ind et sted, osv. Og ikke mindst - de censurerede
udstillinger.
Der er desværre ikke meget man kommer let til - og slet ikke i denne
branche.

Held og lykke,
Winnie

Fra : S.Sørensen

Dato : 20-07-07 14:47

"Winnie" <winnie@schildknecht.123dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> "opdages", så galleristen kontakter kunstneren.
> Men for mange, er der ingen vej udenom, end at rende gallerierne på

Og hvis jeg lige må skyde ind, at det er ret vigtigt at galleriets profil
passer til ens egen kunst.

> [...]
> udstillinger.
> Der er desværre ikke meget man kommer let til - og slet ikke i denne

Og Winnie har også ret i det hun siger :)

Sørensen