Nøgenfotos?
Fra : Rikke og Per

Dato : 19-07-07 23:34

En berømt fotokunstner, har altid en hel masse nøgne mennesker med på sine
billeder, f.eks. en bro, hvor der på hele den en side står nøgne mennesker.
Hvad hedder denne fotograf??

m.v.h.
Per

Fra : S.Sørensen

Dato : 20-07-07 07:22

"Rikke og Per" <prikke@mail.dk> skrev i meddelelsen
> En berømt fotokunstner, har altid en hel masse nøgne mennesker med på sine
> billeder, f.eks. en bro, hvor der på hele den en side står nøgne
> [...]

Er det Spencer Tunick du tænker på?
Han havde en udstilling hos mogadishni i valby sidste år. link
http://www.mogadishni.com/site/exhibit_select.php?id=56

Hilsen
Sørensen

Fra : Rikke og Per

Dato : 20-07-07 22:28

"S.Sørensen" <togalounge@XXXgmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Er det Spencer Tunick du tænker på?
> Han havde en udstilling hos mogadishni i valby sidste år. link

Ja tak - det var just præcis det jeg søgte.

m.v.h.