Rensning af fiskehjul
Fra : Søren Skovgaard

Dato : 01-08-07 22:18

Hej alle,

Jeg har ikke lystfisket i mange år, og derfor har jeg et spørgsmål til,
hvordan jeg nemmest renser gammel olie ud af mine ældre fiskehjul, uden at
skille alt ad - er der en nem måde at gøre det på ?

På forhånd tak !

/Søren

Fra : Preben Andersen

Dato : 02-08-07 09:00

"Søren Skovgaard" <soren.skovgaard@slet_gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> til, hvordan jeg nemmest renser gammel olie ud af mine ældre
> fiskehjul, uden at skille alt ad - er der en nem måde at gøre det på ?

Hvis det skal renses slipper du ikke for at skille det ad, men så stort
et problem er det da heller ikke. Se f.eks. disse links:
http://www.123nu.dk/lystfiskeri/artikler2.asp?placering=artikler&menu=Laesestof&kategori=Grej+fremstilling%2Fservicering&Id=61
http://www.123nu.dk/lystfiskeri/artikler2.asp?placering=artikler&menu=Laesestof&kategori=Grej+fremstilling%2Fservicering&Id=25

mvh/Preben

Fra : Søren Skovgaard

Dato : 07-08-07 13:18

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvis det skal renses slipper du ikke for at skille det ad, men så stort et
> problem er det da heller ikke. Se f.eks. disse links:

Hej Preben,

Tusind tak for svaret - jeg prøver lige én af dagene

/Søren