ståltrådsruser
Fra : Bernd Carstensen

Dato : 19-07-07 11:49

Er der nogen der kan hjælpe mig med at få fat i
ståltrådsruser til f.eks. ål ?

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 19-07-07 12:52

Bernd Carstensen wrote:

> Er der nogen der kan hjælpe mig med at få fat i
> ståltrådsruser til f.eks. ål ?

Det her er lystfiskergruppe, og lystfiskere anvender ikke selvfangende
redskaber, så prøv at spørge på www.fiskerforum.dk/

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-07 08:55

> Det her er lystfiskergruppe, og lystfiskere anvender ikke selvfangende
> redskaber, så prøv at spørge på www.fiskerforum.dk/

>jeg går ud fra Niels Riis Ebbesen at når du fisker så har du evt. en
>spinner for enden af snøren??? og når du så kaster den ud i vandet så er
>det fisken selv der bidder på krogen ??? og så er det jo altså selvfangende
>grej du bruger eller hopper du ud i vandt og selv sætter fisken på
>krogen???

René Rasmussen

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 20-07-07 09:42

rene wrote:

> [...]
>det fisken selv der bidder på krogen ??? og så er det jo altså selvfangende
>grej du bruger eller hopper du ud i vandt og selv sætter fisken på

Hmm... hvis jeg kaster en spinner ud i vandet og bare lader den ligge
der, så sker der med garanti ikke ret meget, det er netop i kraft af min
aktive indspinding, at redskabet kan fange noget...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-07 10:57

sikke noget teoretisk ævl&bævl ... at i giiider

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-07 22:07

On Fri, 20 Jul 2007 11:57:29 +0200, "nobody" <--> wrote:

>sikke noget teoretisk ævl&bævl ... at i giiider

Det er en dum-dummere-dummest-konkurrence
Hvem vinder? Torsken der ikke bider på hvad som helst, eller Niels der
bider på hver eneste gang?

Fra : nobody

Dato : 28-07-07 19:49

> Det er en dum-dummere-dummest-konkurrence
> Hvem vinder? Torsken der ikke bider på hvad som helst, eller Niels der
> bider på hver eneste gang?

hvorfor kan i to ikke selv finde ud af at fedte over i mudderkast afdelingen
!!

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-07 23:20

On Sat, 28 Jul 2007 20:48:59 +0200, "nobody" <none@nobody.com> wrote:

>hvorfor kan i to ikke selv finde ud af at fedte over i mudderkast afdelingen

Aner ikke hvor det er, men siden du startede ævl og bævl i denne tråd,
kan du måske vise vejen hjem?