spot/gode råd ønskest til skanderborg søer~
Fra : Claus H. Jensen

Dato : 26-06-07 12:23

jeg regner med en tur torsdag denne uge, så kom frisk med fangst rapporter
og gode råd
jeg tager båden med
mvh
Claus

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 26-06-07 13:26

Claus H. Jensen wrote:

> jeg regner med en tur torsdag denne uge, så kom frisk med fangst rapporter
> og gode råd

Prøv at ta' et kig på http://www.angling-eastjutland.dk - den dækker det
området...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Claus H. Jensen

Dato : 26-06-07 15:42

jo tak den er nær studeret, jeg var mere inde på hvis nogen havde nogen
ideere til hvor og hvor dybt de lige havde snuppet en stor gedde eller
sandart inden for de sidste 14 dage.
jeg har ikke den store erfaring med ferskvand, jeg plejer at fiske i
lillebælt, men jeg syntes jeg ville prøve noget nyt, da jeg stortset ikke
har havt noget held i lillebælt området i år. og så blæser det nok lige
rigeligt til storebælt i jollen, disse dage.

mvh
Claus

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 26-06-07 17:35

Claus H. Jensen wrote:

> [...]
> har havt noget held i lillebælt området i år. og så blæser det nok lige
> rigeligt til storebælt i jollen, disse dage.

Jeg kender ikke reglerne i Skanderborg søerne, men hvis de ligner dem vi
har i de Nordsjællandske søer, så kan du ikke bare komme kørende og sætte
din båd i vandet, sejlads og fiskeri i en sø, kræver en tilladelse fra
søens ejer.

Du kan evt poste dit spørgsmål i fora'erne på www.sportsfiskeren.dk og
www.123nu.dk/lystfiskeri - denne gruppe er jo en halvdød affærre...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Claus H. Jensen

Dato : 26-06-07 21:23

ja de ting med båd og fisketegn er der styr på, nu har jeg også fundet et
sted hvor jeg kan sætte båden i.... så jeg tror jeg nærmer mig et mål....

men tak for hjælpen anyway...

man må forresten også fiske fra sin egen båd i tange sø.. så der er da lidt
at komme efter i jylland så