Fodertønder til ænder
Fra : fohlmann002@hotmail.~

Dato : 25-06-07 11:17

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at lave et par fodertønder til ænder. Til
fasaner er det jo let nok, hvis man tager en foderspiral. Men dem kan
ænder vel ikke rigtigt benytte sig af. Så jeg søger en løsning, som
gør det nemt for ænderne at komme til kornet, men samtidig med mindst
muligt spild, og helst uden at det er muligt for råvildet at komme til
det.
Jeg har set lidt på et par produkter fra L&S DanTrade nemlig FV 000 KG
LD og FV 000 KG M. Er der nogen der erfaring med dem, eller nogle
andre gode forslag.

Og lige et spørgsmål mere på falderebet, er der nogen der kender til
billige steder ikke alt for langt fra Middelfart, hvor man kan købe
plasttønder?

På forhånd tak.

Christian Rasmussen