Luftpistol, pibe fo
Fra : Ebbe Hansen

Dato : 17-06-07 18:09

Jeg har lige købt en GAMA P-800 4,5mm, og en æske rundhagl også
GAMA, så de burde jo passe, men de fleste dratter lige igennem,
og det kan da ikke være meningen. 500 for 25 kr -billigt-men ikke
hvis man skal kassere de 400.
Hvordan griber jeg sagen an ?
mvh Ebbe

Fra : Karsten Jensen

Dato : 18-06-07 02:15

jeg har selv en gamo p-800 den løb er lige på margen til af være for stort,
jeg har prøvet 2 typer flad hagl og 2 typer spids hagl samt rund kugler, og
ingen af dem har faldet i gemmen, så hvis jeg var dig vil jeg prøve at købe
nogle RWS hagl, hvis de heler ikke dur, tja så få pistolen byttet! jeg har
fået min P-800, men skulle jeg selv ha købt en så havde valget landet på en
diana

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 18-06-07 08:26

On Mon, 18 Jun 2007 03:14:31 +0200, "Karsten Jensen"
<supervisor@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>fået min P-800, men skulle jeg selv ha købt en så havde valget landet på en

klip
Tak for svar, jeg vil først prøve at tale med dem, ellers bytte
den
mvh Ebbe

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 18-06-07 08:44

On Mon, 18 Jun 2007 09:25:45 +0200, Ebbe Hansen
<ebbeh@mail1.stofanet.invalid> wrote:

>klip
>Tak for svar, jeg vil først prøve at tale med dem, ellers bytte
>den
>mvh Ebbe

Hej Karsten,
jeg har lige talt med dem, rundhagl er kun beregnet til pistol
med magasin, hvem f.... kunne vide det. Han siger at - det var
vist spidshagl- også går meget bedre og præcist.
tak for at lede mig på vej
mvh Ebbe

Fra : Bino

Dato : 18-06-07 16:21

"Ebbe Hansen" <ebbeh@mail1.stofanet.invalid> skrev i en meddelelse

> klip
> Tak for svar, jeg vil først prøve at tale med dem, ellers bytte
> den
> mvh Ebbe

Hvis at du smutter ind på http://www.nordisk-forum.dk/ så sælges der hagl
der er 4.52 mm de burde ikke kunne ryge igennem

Hilsen Brian

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 18-06-07 16:34

On Mon, 18 Jun 2007 17:20:47 +0200, "Bino" <

>Hvis at du smutter ind på http://www.nordisk-forum.dk/ så sælges der hagl
>der er 4.52 mm de burde ikke kunne ryge igennem
>
>Hilsen Brian

Hej Brian,
Rundhagl er kun 4,4 mm, derfor ryger de igennem, de er som sagt
kun beregnet til magasin. 4,5 spidshagl passer perfekt.
mvh Ebbe