familiefest med bål m.m.
Fra : BA

Dato : 26-07-07 22:21

Hej

Er der nogen, der har en god ide til hvor vi kan holde vores familiefest.

Vi bliver omkring 30 personer i alle aldre. Der skal være mulighed for bål
og for at være lidt udendørs.

Der skal være toiletter og køkken. Gerne overnatning - og/ellers plads til
telt og campingvog..

Det drejer sig om én overnatning i foråret 2008

Geografisk i området fra Køge/ Herfølge til Roskilde

VH
--
Venlig hilsen
BA

OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne dyret fra min emailadresse.....

Fra : ks

Dato : 29-07-07 13:39

hvorfor ikke prøve bøgeskoven.....
mvh
kenneth

Fra : BA

Dato : 29-07-07 19:19

"ks" <kenned@FJERNSPAMofir.dk> skrev i en meddelelse
> hvorfor ikke prøve bøgeskoven.....

Hvor er det nu lige det er? MissuBA

Fra : ks

Dato : 31-07-07 09:23

stevns
vil tro det er det her nummer:
http://kort.eniro.dk/query?what=map&mop=yp&advert_code=78969&nimbus_id=21146&hits_on_map=1&geo_area=stevns&search_word=B%F8geskoven&lang=
(kopier HELE adressen ind i din browser)

ILM