Trek 1000 - et godt køb?
Fra : Karina Hansen

Dato : 24-07-07 18:46

Hej

Jeg kunne ikke lige finde en mere passende gruppe, så håber det er den
rigtige...

Jeg har været ude og kigge på cykel i dag og forhandleren viste mig en
trek 1000.

Jeg vil gerne have en racercykel der skal bruges til ture på landevej,
samt hver dag til og fra arbejde (ca. 7 km hver vej).. Jeg er en pige på
ca. 164 cm.. Det bliver min første racer og har lige nu en SCO cykel fra
Bilka, så alt må være en forbedring :)

Er en trek 1000 et godt køb? Fordele / Ulemper? Alternativer?

Håber der er nogle cykeleksperter på linien :)

Mvh
Karina

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-07-07 19:00

Karina Hansen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Jeg kunne ikke lige finde en mere passende gruppe, så håber
> det er den rigtige...

Måske - ellers prøv news:dk.sport.cykling - der ved de sikkert
også noget om "almindelig" cykling....

Jan

Fra : Karina Hansen

Dato : 24-07-07 19:17

Jan Vestergaard skrev:

> Måske - ellers prøv news:dk.sport.cykling - der ved de sikkert også
> noget om "almindelig" cykling....
>
> Jan

Tak for det, det prøver jeg :)