holde hunde væk???
Fra : ks

Dato : 21-07-07 20:25

hvordan holder jeg nemmest hunde væk fra mit lille bed foran mit hus???

Er det noget med at smide peber i bedet så de ikke besørger i det eller skal
der skrappere midler til???

Jeg har desværre ikke mulighed for at overvåge det 24/7 og konfrontere
ejeren af dyret/dyrene....

nogen gode konstruktive forslag?

mvh
kenneth

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-07 07:53

ks wrote:
> [...]
> eller skal der skrappere midler til???
>
> Jeg har desværre ikke mulighed for at overvåge det 24/7 og konfrontere

Sætte et lille hegn op omkring?

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 200.-

Fra : J W Nielsen

Dato : 22-07-07 09:45

Hej Kenneth...

ks wrote:
> [...]
> eller skal der skrappere midler til???
>
> Jeg har desværre ikke mulighed for at overvåge det 24/7 og konfrontere

Gå du en tur til nærmeste Matas og køb noget hjortetaksolie - det er yderst
virksomt.
Husk at bruge handsker, når du drypper det ud langs dit bed. Får man det på
hænderne, er det næsten umuligt at få af igen.
Iøvrigt utroligt hensynsløst af hundeejerne - men desværre meget
almideligt...

Mvh Jørgen

Fra : Tømreren

Dato : 26-08-07 11:08

"J W Nielsen" <jorgen@fjern.5nielsen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Kenneth...

En mine gode venner var ret træt af at naboens 2 små hunde brugte hans
forhave som wc og gik derfor til naboen og sagde at nu var det sku nok...
Naboens svar var bare "det behøver jo ikke være mine hunde,der går jo så
mange løse hunde rundt herude"

Dagen efter var de derinde igen og lægge deres små pøller,så tog fanden ved
ham og han hentede sin datters fastalavnshårspray i skrig-grøn og så fik
begge hunde en byge på ryggen.......fremover gik naboen kun med dem i
snor.....

Mvh
Tømreren
En hensynsfuld hundeejer med pøllepose

Fra : Uffe Ravn

Dato : 26-08-07 21:51

Tømreren wrote:

> [...]
> fanden ved ham og han hentede sin datters fastalavnshårspray i
> skrig-grøn og så fik begge hunde en byge på ryggen.......fremover gik

Genialt!

MVh. Uffe Ravn