lille ringbind/skrivebog/dagbog med lås
Fra : Klaus Andersen

Dato : 04-07-07 14:51

Hej

Jeg leder efter et sted hvor man kan købe en lille (A5 eller lign.)
skrivebog/dagbog/ringbind etc. med lås.

Jeg er ikke interreseret i sådan noget med lyserøde blomsteromslag, Didl,
eller andrer pigemotiver, men søger noget der kan bruges af voksne.

Alle forslag, links og gode råd er velkomne.

Mvh

KA

Fra : Tove Krieger

Dato : 04-07-07 15:22

In news:468ba5c5$0$25396$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Klaus Andersen <klaus_andersen@yahoo.com> typed:
> [...]
> voksne.
> Alle forslag, links og gode råd er velkomne.

Det bliver sikkert svært at finde en "neutral" bog med lås. Det er
jo som regel en pigeting at skrive i en aflåselig dagbog og så
skal den jo helst være lyserød med prinsesser eller lignende på.

Jeg fandt denne på nettet, men størrelsen er ikke rigtigt til at
fastslå. Jeg synes den ser større ud end A5.

http://www.altihobby.dk/Altihobby/News/Notesbog

Har du mon prøvet en stor og velassorteret boghandel ? Jeg ved at
jeg tidligere har set dagbøger der i ensfarvet med lidt guldtryk (og
lås).

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats