Tøj til 1980´er fest.
Fra : Peter

Dato : 24-06-07 21:39

Hej i NG.

Hilfe !

Skal til 30 års fødselsdag, hvor temaet er 80érne.

Musikken og indretningen er a lá 1985, og værten ønsker vi møder op i
tøjstilen fra dengang.

Til dette mangler jeg et af de legendariske tynde læderslips en en kraftig
farve, ikke sort.

Og gerne en mingrøn eller lign farve blazer i en str. 116 i livvidde.

Jeg har været i genbrugsforretninger, men de hersens læderslips ligger ikke
på lager.

Hvem har sådan et i gemmerne, venligst meld tilbage...

Peter, Hammel

Fra : Jubii

Dato : 25-06-07 10:25

"Peter" <peterholmolesen@@tele2adsl.DanmarK> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke på lager.
>
> Hvem har sådan et i gemmerne, venligst meld tilbage...

Ikke jeg, men hvad med Amorin udlejning, så behøver du heller ikke at have
gammelt tøj liggende.

Vesterbrogade 45
1620 København V
Tlf.: 33 21 20 21