Serial port + Joystick??
Fra : ERMan

Dato : 18-07-07 13:36

Hej,

Har alm Java ikke support for disse som standard??

Ser ud til at man skal installere dette API:
http://java.sun.com/products/javacomm/

(Har registeret der, men så får jeg en 403 fejl når jeg prøver at hente
Genetic API (til Windows XP/Vista),
nogle der har det?? - eller hvor kan det downloades)

Har også prøvet med www.rxtx.org, kan kan ik få det til at virke!

Hvad med Joystick support?

--
Med Venlig Hilsen
Johannes

Fra : VK

Dato : 06-02-08 17:43

Det er kun Javacomm v.2 fra Sun der virker med Windows.
Der findes et godt eksempel med kildekoden på seriel kommunikation fra Sun.
Installation af CommAPI på windows er en anden historie - det kan godt
tage lidt tid at få det hele til at spille, da der er i de fleste gange
flere JVM'er på ens maskine, IDE, konsollen og browsere kan bruge hver
sin egen