Frontpage lukker når jeg gemmer ny side...~
Fra : Vittrup

Dato : 20-07-07 08:29

Jeg benytter Frontpage 2000 og arbejder online på webhotel

Problemet opstår når jeg gemmer ny (eller eksisterende side med nyt navn),
så lukker programmet når "gem"-boksen kommer frem.

Er det et FP problem eller er det måske noget med webhotellet?

Søren

Fra : enkvinde

Dato : 21-07-07 00:43

> [...]
> så lukker programmet når "gem"-boksen kommer frem.
>
> Er det et FP problem eller er det måske noget med webhotellet?

Hej Søren
Jeg ville prøve at reparerer FrontPages. Men det kan også være webhotellet
som laver knuder. Webhotellerne er stille og roligt ved at droppe
understøttelsen af FrontPage.

Hilsen Eva

www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.
For børn og barnlige sjæle.

Fra : Vittrup

Dato : 21-07-07 09:39

"enkvinde" <HulkendeHulda@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg ville prøve at reparerer FrontPages. Men det kan også være webhotellet
> som laver knuder. Webhotellerne er stille og roligt ved at droppe

Tak for dit svar, Eva!

Problemet er, at min gamle Office cd med FP er beskadiget og kan ikke
benyttes. Jeg vil prøve at kontakte webhotellet.

Måske bliver jeg nødt til at købe en ny FP - man kan vel kun få FP2003 idag,
ikke? Er det en fordel med den nye version?

Søren

Fra : enkvinde

Dato : 21-07-07 11:55

> Måske bliver jeg nødt til at købe en ny FP - man kan vel kun få FP2003
> idag,
> ikke? Er det en fordel med den nye version?
>
> Søren

Hej Søren

Om du overhovedet kan købe en FrontPages 2003 er jeg ikke engang sikker på.
Men måske en har den liggende på lager FrontPages er nemlig blevet
afløst af Expression.

Så når din FrontPages ikke virker mere, så er spørgsmålet nok, om du ikke
skal finde et mere tidssvarende program.

Om det så skal være Expression, må være op til dig selv. Mit råd er dog, at
det kan være totalt lige meget hvilket program du finder dig, for forskellen
på den FrontPages version du har og til Expression er så stor, at du
alligevel skal starte helt fra bunden af med at lære et nyt program at
kende.

Hilsen Eva

www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.
For børn og barnlige sjæle.

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-07 03:51

hej Eva

bruger du selv Expression?

hvor kan man få købe?/download Expression?

Jørgen

Fra : enkvinde

Dato : 22-07-07 07:56

> hej Eva
>
> bruger du selv Expression?
>
> hvor kan man få købe?/download Expression?

Hej Jørgen

Nej, jeg bruger ikke selv Expression. Jeg er en meget glad FrontPage 2003
bruger

Expression har været ude som testverion et par gange og derfor har jeg haft
mulighed for at prøve den af. Med det resultat, at den hopper jeg ikke på.

Først og fremmeste fordi den ikke kommer på dansk, men også fordi jeg har
lært af min tid som FrontPages bruger, at for fremtiden skal jeg være fri og
uafhængig af programmer som kræver særlige extensions for at virke.

Så jeg er forlængst begyndt at lege med php, som stille og rolig kommer til
at erstatte alle FrontPages særlige funktioner på mine sider.

Hvor du kan få fat i Expression? Jeg aner det ikke faktisk ikke, men mon
ikke google kan hjælpe dig

Hilsen Eva

www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.
For børn og barnlige sjæle.

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-07 12:49

Hej Eva

Tak for svaret

Jeg misforstod dit forrige svar, at du anbefalet Expression.

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 23-07-07 14:10

Expression Web kræver ingen extensions. Du kan dog bruge FP Extensions
til en vis grad hvis de er installeret på serveren.

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 23-07-07 14:15

En test version kan du hente hos Microsoft.
Den kan f.eks. købes hos Ravenholm.
http://eshop.pc-ware.dk/Products/Description.asp?pid=4941&sid=178115&stype=text

Fra : Vittrup

Dato : 23-07-07 22:08

> Hej Søren
> Jeg ville prøve at reparerer FrontPages. Men det kan også være webhotellet
> som laver knuder. Webhotellerne er stille og roligt ved at droppe
> understøttelsen af FrontPage.

Det lader ikke til at være programmet alene. Jeg har prøvet at gemme sider
på de samme sites fra mit arbejde, og der sker fejlen også. Den sker ikke
ved off line arbejde.

Nogen idéer om hvad der kan være galt...??

Søren

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 24-07-07 09:14

Der er et kendt problem med Vista og FP der forårsager dette for nogle
brugere. MS arbejder på en løsning.

Fra : Vittrup

Dato : 24-07-07 16:07

"Jens Peter Karlsen [FP-MVP]" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i en meddelelse
> Der er et kendt problem med Vista og FP der forårsager dette for nogle
> brugere. MS arbejder på en løsning.

Jeg bruger XP - er det noget der er sket i forbindelse med opdatering af
win. eller office?

Jeg bruger jo FP2000 - kan det hjælpe at købe en FP2003 ?

Søren

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 25-07-07 08:54

Se inline.

On Tue, 24 Jul 2007 17:07:23 +0200, "Vittrup"
<FJERNvittrup@audio-link.dk> wrote:

>Jeg bruger XP - er det noget der er sket i forbindelse med opdatering af
>win. eller office?

Så er det ikke det der er dit problem.

>Jeg bruger jo FP2000 - kan det hjælpe at købe en FP2003 ?

Det skal jeg ikke kunne sige, men hvis du skal opgradere synes jeg du
skal gå direkte til Expression Web eller Sharepoint Designer som er
afløserne for FP2003. Den sidste henvender sig mest til folk der
bruger Sharepoint.