FP 2003 & serverudvidelser
Fra : Kenneth Brinck

Dato : 13-07-07 07:29

Jeg er en glad bruger af FP 2003, men min server (b-one) siger
nu, at de stopper med FP serverudvidelser fordi Microsoft ikke
mere supporterer FP. Hvilke konsekvenser har det for mig der
vedligeholder et par almindelige familiesider ?
venlig hilsen
Kenneth

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 13-07-07 07:42

Kenneth Brinck <kenneth@brinck-fyn.dk> skrev :

> [...]
>mere supporterer FP. Hvilke konsekvenser har det for mig der
>vedligeholder et par almindelige familiesider ?

Det afhænger af om du bruger noget, der kræver det, det kan fx
være mail eller galleri.

Kom med et link, så kan vi hurtig se det.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Kenneth Brinck

Dato : 13-07-07 07:56

> Det afhænger af om du bruger noget, der kræver det, det kan fx
> være mail eller galleri.
>
> Kom med et link, så kan vi hurtig se det.

www.brinck-fyn.dk - www.falcksport.dk men meningen med mit
spørgsmål var, om deet er nogle bestemte ting der kke vil virke i
FP eller om det kun er de automatiserede der ikke længere vil
virke. eks FP billedgaleri, FP formmail osv

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 13-07-07 16:50

> [...]

>FP eller om det kun er de automatiserede der ikke længere vil
>virke. eks FP billedgaleri, FP formmail osv

Det er kun de ting og så at du skal bruge ftpmuligheden for at
uploade og ikke med http-adressen.

Dit galleri på http://www.brinck-fyn.dk/brinck_og_venner.htm vil
fx. ikke virke.

Alt, hvor der i html er webbot vil ikke virke uden FP udvidelser.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)