WS_FTP
Fra : Nils

Dato : 29-06-07 10:46

Hei
Er det mulig å få hjelp her på følgende problem ( for meg )
Bruker WS_FTP Professional 2006 for overføring av filer til server.
Problemet er følgende: Hvordan finner man filer som er overflødige ( ikke i
bruk ) på server.
Når man til stadighet oppdaterer hjemmesiden så er det filer som blir sletta
på PC men ikke på server.
Må man slette alt, så overføre på nytt ??

Nils

Fra : enkvinde

Dato : 29-06-07 15:13

"Nils" <nils.juklerod@losmail.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> sletta på PC men ikke på server.
> Må man slette alt, så overføre på nytt ??

Hej Nils

Det nemmeste er at sammenligne mapperne og slette de filer som ligger på
serveren, men ikke på pcèn.

Hilsen Eva

Fra : Nils

Dato : 29-06-07 19:51

> Det nemmeste er at sammenligne mapperne og slette de filer som ligger på
> serveren, men ikke på pcèn.
>
> Hilsen Eva
Ja ok, det er jo slik jeg har gjort det, men det er jo litt mye arbeid !

Nils

Fra : Søren Mathiasen

Dato : 30-06-07 05:02

>Ja ok, det er jo slik jeg har gjort
>det, men det er jo litt mye arbeid !
>
>Nils

Hej Niels

Vælg > Tools > Synchronize Files > Ad a new
synchronize task.

Så får du den funktion du ønsker.

Mvh
Søren Mathiasen

Fra : Nils

Dato : 30-06-07 09:23

> Hej Niels
>
> Vælg > Tools > Synchronize Files > Ad a new
> [...]

Hei
Takker for alle svar, dette skal jeg undersøke litt mer

Takker

Mvh

Nils

Fra : Nils

Dato : 30-06-07 14:55

> Hej Niels
>
> Vælg > Tools > Synchronize Files > Ad a new
> [...]
Hei Søren
Har noe problem med oppsett av Synchronize Files !
Er det mulig at du kan sende meg en oppsett fil *.ctl

Mvh
Nils

Fra : Bent Johannisson

Dato : 30-06-07 06:15

Nils wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> på PC men ikke på server.
> Må man slette alt, så overføre på nytt ??

Jeg bruger selv det program, og sletter det hele,
Jeg
1)Mærker den fremmede server af og
2)trykker på delete,
3)og uploader den nye udgave af dit hjemmeside.
Det går fint helt uden problemer.
Bent

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne