At gøre en fil mindre MB-tung
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 23-06-07 12:57

Kan jeg - hvordan - gøre et videoklip i AVI-format, optaget med et
Canon-digitalkamera, mindre megabytetung, så det ikke fylder så meget og
ikke er så længe om at lade sig afspille?

http://www.grandts.dk/Temp/videotest.htm

Mvh.: Jørgen Grandt
- som gerne lader sig henvise til en evt. mere relevant gruppe ...

Fra : enkvinde

Dato : 23-06-07 13:42

> [...]
> Canon-digitalkamera, mindre megabytetung, så det ikke fylder så meget og
> ikke er så længe om at lade sig afspille?

Kæreste Jørgen

Det nytter altså ikke noget, at du tror at vi er guder i FrontPages gruppen
og kan svare på alt Lad mig fortælle dig en hemmelighed... Vi er IKKE
guder og ved ikke alt.

Men prøv at spørge et ægte orakel, nemlig google... søg på komprimering +
avi så tror jeg du vil finde et svar

God fornøjelse
Hilsen Eva

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 23-06-07 13:51

"enkvinde" skrev bl.a.:

> Kæreste Jørgen
>
> Det nytter altså ikke noget, at du tror at vi er guder i FrontPages
> gruppen og kan svare på alt Lad mig fortælle dig en hemmelighed...
> Vi er IKKE guder og ved ikke alt.

Tak, søde. Så må jeg igen have misforstået et eller andet.

--
Mvh.: Jørgen Grandt
- som altid kun udtaler sig på egne vegne. Det' nok også mere end nok.

Fra : Lars Kærebo Nielsen

Dato : 23-06-07 15:37

Jørgen Grandt wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
>
> http://www.grandts.dk/Temp/videotest.htm
>
> Mvh.: Jørgen Grandt
> - som gerne lader sig henvise til en evt. mere relevant gruppe ...

Hej Jørgen

Jeg bruger Windows Moviemaker til at ændre mine film til nettet.

Når du gemmer dine film fra dette program, kan du vælge størrelsen, og der
er foreslag til størrelse til nettet.

Jeg kan bare ikke huske hvor jeg har fået det fra, om det er med Windows
eller med officepakken, eller om jeg bare har downloaded det fra windows
ekstra gratis programmer.

Mvh. Lars

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 24-06-07 11:19

Lars Kærebo Nielsen skrev bl.a.:

> Jeg bruger Windows Moviemaker til at ændre mine film til nettet.

Tak, det må jeg grave lidt i.

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.stornotime.dk